lördag 29 mars 2008

Konståkning

Glömt att berätta jue om mitt konståkningsvm-tittande, haha. Hade jag inte trott att det skulle finnas, sa till och med till Mo och Maria när det var reklam om det ellet något sådant ironiskt att jag skulle se det. Sen var jag hemma oss mamma en dag där det var på och tittade. Sen nån dag efter så tittade jag på det hemma också, och fick reda på att två svenskar skulle åka, den första om en timme och den andra en timme efter det. Tänkte att jag inte orkade titta på det fram till dess att dem skulle åka utan att jag istället skulle titta bara när dem åkte, men jag fastnade fram för konståkningen och kom försent när jag skulle möte Mo och Maria, haha ;] Även så missade jag slutet så spelade in den, såg den just. Sverige fixade så vi får två platser till nästa vm. Bra jobbat Adrian och Kristoffer!!

Och Färjestad vann igår!! :]

Dagens låt: With Me - Sum 41

Inga kommentarer: