tisdag 25 mars 2008

Kniffle

Väntar på att Tribe ska börja så jag kan spela in det, tittar på början av Dawsons medan jag väntar, det är jul :] Jag som hade som mål att jag skulle ha hela säsong 4 av Tribe eaf, men ja efter fem avsnitt så blev det ett litet mellanrum ;P Moas och Marias fel, hoho. Dem var här igår på dagen och tittade på fyra avsnitt Gilmore Girls. Nu har vi bara ett kvar av säsong 6, så nu måste jag snart införskaffa mig säsong 7 fast jag har en månad på mig ungefär, Mo ska åka till Luleå och vara borta i en månad ungefär. På kvällen kom Maria igår och vi hade ännu ett flan. Lika roligt varje gång ;] Fick lite reffering av 100 Höjdare av Mo på telefon också, haha ;]

Idag blir det mest att ta det lungt, ska ut på en promenad bara och handla lite på vägen. En till tvål, haha. Får inte plats nå mer, kanske ska börja slänga de tomma..

Nu har jag börjat bilddagbokat igen (eller förra gången kanske inte gills)
http://kniffle.bilddagboken.se/p/main.html
Och vad betyder kniffle? Ja, gissa ;)

Inga kommentarer: