fredag 14 mars 2008

Gudinnan

Lilla Lova då. Stackarn. Skulle sova oss mig idag, hon hann ju sova en timme ungefär eaf sen blev hon sjuk. Ringde Carro och hon kom hit och hämtade henne. Sen dess har jag försökt få bort allt så gott jag kan. Hoppas bara inte jag blir sjuk också. Även att det ska vara dagen innan hon fyller år. Stackarn, hoppas det går över så att hon inte behöver vara sjuk på sin födelsedag. Tittade på Bollibompa med henne idag, och Robert Gustavsson var med och hade nån grön mössa på sig sa Lova Gudinnan. Hon kommer ihåg!! :]

Igår arbetade jag på dagis igen. Andra gången denna vecka, var där i måndags också fast bara två timmar då. Igår var jag där mellan nio och halv fem. En lång dag, men det var jätteroligt :] Så söta barn!! Måste öva på Memory :P Och när O ville sitta i mitt knä när vi läste, det var så gulligt :)

Efter kom Maria och hämtade mig, för en liten resa till Gävle. Hämtade upp Moe också såklart. Cafeade på Java (så klart, men inga hockeyhunkar idag) och gick på bio. Himlens Hjärta med Persbrandt blev det och filmen den var ja, dålig. Och sur man bakom oss. Vill du att det ska vara helt tyst, titta på film hemma!! Film är till för att disskuteras och dålig film till är för att sågas. Vaddå perfekta strumpor? Hell, yeah.

Vad var det för sken vi såg när vi var vid Moes hus? Det var inte åska. Konstig smällare om det vore en smällare. Vad var det?

Idag har jag också demonstrerat. Jag förstår det inte. Varför?
LÅT ADEL STANNA!!

Inga kommentarer: