torsdag 6 mars 2008

My hair

Jag trycker alltid fel. Det slår aldrig fel. Vanligast är att jag trycker på avsluta istället för öppna med msn, det är ju inte så hemskt men något irriterande. Nu har det dock gått ett antal steg för många. Skulle radera ett sms på min gamla mobil och råkade trycka på radera alla, så mitt sms från Emil Kåberg raderades :( Surt.

Minnet lever kvar, jag kommer alltid minnas det bästa sms:et jag någonsin fått.
Idag vann Kåbergs och mitt Färjestad med 1-4 över Frölunda. Med en match kvar kan dem högst komma trea vilket är lite av en besvikelse men får väll ta det man får. Och Jörgen då, kom tvåa idag :] Bra jobbat!! Han starkaste ämne ikväll var bonnmatte och han kunde frågan om Håkan Loob ;] Anrell verkade nästan hela programmet bli vinnaren men han kunde inte finalfrågan och slutade på en tredjeplats, istället vann Brolin. Upptäckte att jag skärt mig fingret, det gör lite ont så jag fattar inte riktigt att jag inte märkte det när det hände.. Var det på skridskona?

Inga kommentarer: