lördag 15 mars 2008

Låtsas-poolen

Gick upp vid tio idag efter en natt med dålig sömn, fick sova på soffan med en filt. Förstår inte varför jag sov på soffan under tiden min fot var bruten. Kallt var det också, så hade tjocktröja på mig. Tvättat och städat sedan dess och försökt få bort all lukten och baciller, så att det inte blir spyor överallt igen.

Ringde till familjen Westling för att säga grattis till Lova men hon var inte hemma, Carro frågade istället om jag ville komma dit och det ville jag. Några timmar senare kom hon, Lova och Nino och hämtade mig. Roligt hemma oss dem. Lekte låtsas-poolen med Lova och Nino igen. Lova kom ihåg den, hade pratat om den förut med :]
"Du har inte varit här på ett tag va?" - Carrro om nya huset
"Jo, i söndags" - Jag
Haha, vilket minne! ;]

Jag och Maria skulle se Melodifestivalen finalen hemma oss mig, men Carro frågade om vi inte kunde se den hemma oss dem istället så kunde hon och Johnny fixa med huset. Så det blev så istället. Charlotte P vann, det var helt okej. Hennes låt var ju inte pinsam eaf (Som Christer S och skåningens låt) men den var inte heller bra (Ingen låt var bra). Fast fick för mig att jag hejade på Bwo, men det duger med Charlotte P.

Inga kommentarer: