tisdag 1 april 2008

April

Och så var det ännu en ny månad. April nu, så idag får man ju luras också. Har inte blivit nåt sånt idag för mig, men kanske för Kanal 5? Gynning med i Desprate.. Ja, jag vet inte..

Lånade Lbs kanalkort igår för att kunna se matchen. Och där var det slut. TRÅKIGT. Men The Great One sa att han ska spela även nästa år :] Så han och The Next One och ni andra, hård sommarträning nu så kör vi SM-GULD 2008/09. Inte riktigt varit min hockeysäong i år. Brutit foten och missat nästan hela min egen säsong, min tränare ska sluta och Färjestad åkte ur i semin ännu än gång.
"Vad bra att dem lila-pojkarna åkte ur slutspelet" - Anders idag på msn, haha ;D

Så efter att jag lånat Lbs kort blev det mycket tv igår och fick även behålla det idag med så idag med :]

Sov till klockan tre idag, haha. Men det var nog för att jag bara sov tre timmar förra natten. Somnade lite efter att Nyhetsmorgon började på Tv4 och vaknade sen klockan nio när klockan ringde. Kunde verkligen inte somna. Först läste jag lite Harry Potter funkade inte, sen första nummret av Buffy säsong 8 funkad inte, städade köket funkade inte, tittade på ett avsnitt av Friends funkade inte, försökte sova med tven på funkade inte.. Stängde av tven när Nyhetsmorgon började och då somnade jag :] Trodde jag skulle somna tidigt igår,men blev inte så för mycket att se på teven (100 Höjdare hjälp! och Xena The Variorprincess)


Grattis i efterskott till Gordie Howe som fyllde 80 år igår!! :)


Nu ska jag laga kycklingsoppa. Inte hunnit äta något idag förutom en halstablett jag fick av Lb förrut idag. Fast jag vet inte, jag är inte så hungrig nu för tiden, eller det är jag nog men jag hittar på så mycket att göra att jag glömmer bort det ;P
Förresten, bloggen har fått en ny look :]

Inga kommentarer: