torsdag 24 april 2008

Haha < 3

Den finns kvar, haha :]

Denna lämnade jag kvar i kuren förra sommaren och den finns fortfarande kvar. Den har ett H på magen och bak på huvudet står det FBK :]
Idag gjorde jag lite mera än igår :] Kom till kuren imorse och träffade på lagets innan körare. Sa att han inte fick gå för varken visste om jag kunde köra eller om jag fick köra. Efter en stund kom Mumin och tog över. Han frågade mig varför jag inte sa att den andra kunde gå, jag vet inte om han skojade eller var allvarlig.. Sen blev det stop och vi gick till fikarummet. Jimmy hade inte kommit ännu, så då skulle Mumin köra Par 2 och Mervi frågad emig om det gick bra att sitta själv. Svarade ja men blev lite nervös, hade ju inte kört nåt alls ännu. Men det gick prima. Tills ett göt kom för långt ut, så datorn kände inte av tempen och sa att det var för kallt för att klippa. Jag gissade på att det där med graderna och jag hade rätt, woho :] Mervi fick hjälpa mig och det ordnade sig tillslut. Sen blev det lite pauser, som jag satt vid datorn på. Mumin kom och sa att han kunde köra, men jag sa att det gick bra och att det var rätt roligt. Sen lite senare frågade han samma igen och jag svarade samma igen. Tror han hade rätt tråkigt och ville köra. Ännu senare kom han och frågade om jag vill sträcka lite på benen och det gjorde jag. Gick till fikarummet i mina osköna skor som dessutom knakar och läste Annonsbladet och åt en banan. (Härligt med gratis frukt) Resten av dagen gick och fick gå och duscha lite tidigare. En frågade mig om det var bättre eller sämre med förmiddagar nu eller förra sommar. Svarade att den här var eaf värre och en annan sa tycker du inte om att gå upp tidigt. Jag sa då jag har gjort det tre dagar på rak nu innan har jag inte gjort det på ett år ;P Och Chatrine (Johnnys kusin som vi upptäckte på slutet av förra sommaren) frågade mig om jag var på Ninos dop. Båda hade varit där men vi hade inte sett varandra ;D

Cykla hem, gick till Ica, pantade (äntligen av med dem), handlade lite och gick hem. Fixade lite hemma, åt och såg ett Buffy avsnitt (The Pack)

Kärlek <3

Rolig konversation vi hade, haha. Jag ska inte säga nåt till Maria,
min vän <3



Ovako är sommar på nå vis (:

Inga kommentarer: