tisdag 22 april 2008

Första dagen

Gick bra idag :] Hittade huset, men det fanns två ingångar så visste inte vilken jag skulle välja, men klockan var bara halv 9 så satt mig ner ett tag. Efter ett tag kom Jennie och en till, hon skulle också på det så följde med dem. Så jag kom rätt :)
Vi var fem stycekn, jag, Jennie, RJ som hade en jättesnygg tröja och två till. En tjej pratade massa om Ovako, sen kom Timo snabbt och sa att han inte hann dra fackgrejen nu, skulle göra det senare istället. Sen provade vi skor och jag provade också kläder. Så nu har jag skor, hjälm, tofflor och kläder på väg :] Fått låna en Klädprovningsoverall igen, haha ;P KP is back ;) Åkte lite minibuss runt på området, det var roligt :] Fick skåp i riktiga damoklädningsrummet den här gången, men det tog ett tag för Fransson att hitta lediga skåp till alla, haha ;]
"Hur är det med pikétröjor då? - Jennie
"Dem kan man köpa på HM" - Fransson

"Du ska ju bara skriva på ett anställningsbevis, det kan du ju göra i Augusti" - Fransson

Sen fick vi gratis lunch på Markan. Åt samma som förra året, köttbullssallad. Det var gott. Sen gick jag Jennie och en till mot Södra Porten igen och jag glömde min cykel ;P

Snart kommer Maria hit. Blir nog en hel del GuitarHero spelandes då :] I lördags var jag och Maria till Valbo och handlade. Då köpte jag mitt underbara GuitarHero spel : D Köpte också tomma dvd-skivor och filmen Rappport Från Himlen, Ulf Malmros <3
Medan jag köpte allt det där sprang Maria runt och köpte massa skor, för typ samma summa, haha :] Provade också massa olika spel, bland annat Wii och spelet Mario Kart.. Körde Moo Moo-banan, haha :] Även höll jag den fel.."Osportsligt" - Maria om bananskal på vägen :D Och så skrek jag högt "Nej" på ett annat spel när det gick dåligt, haha. När vi kom hem gick vi på en lite promenad och upptäckte att dem satt dit lite bänkar i hagaparken, så provade dem. Sen gick vi hem och spelade GuitarHero. Så roligt :] Och igår fixade jag massa nya låtar :] Slog Slash i en duell också, yeah. Fast jag lyckades inte vinna mot den första man skulle ha duell mot.. Men min utveckling går framåt ;]

Inga kommentarer: