tisdag 22 april 2008

Utbyggnad

Idag har det skett lite utbyggnad av lägenheten.. Jag och Maria gick ner i källaren och hämtade mitt skrivbord, som jag hade fått en liten idé av. En balkong! Och vad bra det blev :] Jag och Maria satt med benen utanför fönstret och tittade på allt som hände på Faluvägen, haha :) Ni kan väll lika gärna säga hej, eaf?! =)
Blivit en massa GuitarHero spelandes idag med, så roligt :]

Kenny, vi vill ju att du ska spela med oss. Vinna SM-GULD med brorsan.. Men han har bara skrivit på ett ett-års kontrakt så man vet aldrig..

Här kan du ladda ner det roligaste skrattet jag hört: http://www.ur.se/Ung/Program/Anaconda/
Så underbar, min nya ringsignal :]

Haha, roligt på sporten. Fick se från när vi vann Hockey-VM förut. Jörgen var med :]

"När du tänker hur ser det ut då?" - Maria

Inga kommentarer: