onsdag 16 april 2008

Story Of The Year

Jag är allergisk mot våren. Nåt måste det ju vara. Men blivit lite bättre nu.

Imåndags ringde Lb till mig och frågade om jag kunde gå hem till mamma och anmäla honom till pokerturneringar, om jag gjorde det skulle jag få låna hans kort igen :] Så gjorde det snäll som jag är ;] Så sen imåndags har det blivit en hel del tv.

Programmen man inte får missa med Tv3 och Kanal5 i tidsordning:
Ellen Show - Kanal 5 kl 12.50
OC - Kanal 5 kl 16.35 (Säsong 4 började igår)
How I Met Your Mother - Tv3 kl 17.30 och runt 00.30
Joey - Kanal 5 kl 18.30 (Säsong 1 började igår)
Jay Leno Show - Kanal 5 runt kl 00.45 och dagen efter kl. 11.00
Xena The Varior Princess - Tv3 runt 01.00
Girls behaving Badly - Tv3 runt 02.00
Då vet ni :]

Och igår hade Desprate Housewives prämier igen :] Så kunde jag se det med!! :)

Om det inte kom fram så gillar jag serier.

I lördags var Mo i Hofors igen. Hon och Maria kom och hälsade på mig. Roligt :] Spelade in en kortkort film. Den Herotiska Dagen, underbart bra :] Jag var var regisör, redigerare och kamerakvinna. Mo och Maria gestaltade sina roller fantastiskt. Och det fina manuset vi tillsammans fick ihop. Ojoj. ;]

I fredags var jag barnvakt åt världens sötaste gullungar, Lova och Nino :] Åt glass, tittade på Bolibompa och hade självklart våra spirngskor när vi sprang och våra stövlar när vi hoppade i vattenpölar. Och vi får ju inte glöma sovskorna :] Lova är så rolig. Gick rätt bra att få dem att sova också, tror jag somnade en stund jag med bredvid Lova i hennes lilla säng. Sen tittade jag lite hockey och filmen Sin City som är så bra. Carro orkade inte skjutsa hem mig när hon och Johnny kom hem igen så sov över. Rolig lördagsdag också. Lova & Nino <3

Dagens låt: Story Of The Year - Anthem Of Our Dying Day

Inga kommentarer: