onsdag 9 april 2008

Syster i dem rosa stövlarna

Besök till Avesta idag med Maria och hennes mamma. Roligt. blev lite fina tursit-kort, haha :] köpte en mascara också. Men vart var Tony? ;)

Har tappat bort min choklad. Fattar inte vart jag kan ha lagt den. I sånna här lägen saknar man Mo :P Hon kommer nog hem till helgen, roligt :]

Det här fullt med snö igen, så lång var våren denna gång. Men lite roligt med snö. Mysigt.

Såg just lite delar av ett rese-program där dem var i New York. Jag har också varit där :] Vill dit igen, härligt att bo där.

Var på Ica (två gånger) idag och stod vid en disk och tittade. En kommer och ställer sig bredvid mig så jag flyttar på mig lite sen flyttar jag på min korg också och känner igen stövlarna på personen. Det är ju min syster, haha ;P Hon ringde för ett tag sen också och undrade om jag kan vara barnvakt på fredag och det kan jag :)

"Igår var jag rolig" - Maria

Nu ska jag fortsätta se på nya serien Torn och försöka hitta min choklad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var det inte roligt med Moranisse då? Lite iaf? ;P