onsdag 23 april 2008

Första skiftet

Idag har jag så gjort mitt första skift. kom dit lite före sju och bytte om i damernas omklädningsrum (haha, får vara där nu). Vid sju gick jag till stället där jag skulle möta Fransson eller Staffan, men ingen av dem var där, haha. Så en som var där ringde och frågade och sa att dem skulle leta på mig senare under dagen. Så gick till Luddes kontor. Han pratade i telefon så ställde mig och väntade, sen hörde jag att han pratade om mig skulle bli pinsamt om han visste att jag hörde, så gick ur Hofors längsta korridor och ställde mig och tittade lite. Efter ett tag gick jag in igen. Vi gick till ett rum och pratade lite och jag fick skriva på nå papper. Sen gick vi till tolvhundra (på vägen mötte vi Chatrine roligt att hon också är där igen) men det var stop i produktionen, så fortsatte till fikarummet. Och där var alla igen.
"Nya stolar" - Jag
"Ja, det är väll det ända som är annorlunda" - Holger tror jag
"Johan är mycket snyggare" - Mumin

Sen var det stop. Sen körde vi några göt, Mumin var dagens tolvhundratonsaxen förare, han är så rolig :] "Det är väll ingen idé om man inte blir rik" - Jag på skoj när Mumin föreslog att jag kunde starta eget fast sa att man inte tjänade så mycket pengar.. Hoppas han inte trodde jag var allvarlig. Tänkte att jag skulle titta på lite när Mumin körde först.. Men efter dem göten blev det stop resten av dagen. Så mycket jag gjorde.. Sa till några att vi skulle börja köra för de höll på att bygga någonting där. Klarade ett sudoko, åt en banan och läste en fin krönika om Brynäs innan säsongen, HAHA ;] Provade msn på telefonen och det funkar, men hur kunde du glömma bort Days, Fredrik? :] En till som inte gillar Sagan Om Ringen och bara sett ungefär en halvtimme av den första filmen, Kent Agent :] Han hade också beställt samma mobil som mig.. Inte bara du och jag, Maria ;] Fast ska ge dem en till chans, man ska ju inte ljuga :)

Nu är jag väldigt trött. Ska se sista avsnittet av Torn och sen sova. Blir att spela in Big Love och se det nån annan dag istället.


Du är roligast :]

Inga kommentarer: