söndag 27 april 2008

Få utvalda får bli par ett valsare

Gjort min första eftermiddagshelg :] Gått bra!!
I fredags när jag skulle hem mötte jag Markus på väg ut, han sa nåt med har du shorts? Jag svarade ja, det är ju sommar. När vi kom ut sa han vad kallt och jag svarade med ett vad varmt ;P Sen i lördags när jag skulle gå från omklädningsrummet frågade Erika kommer inte du frysa ny? hade shortsen på mig då med ;]
Roligt att prata i telefonen i kuren. Mest blir det ju att prata med Ulla Carins man på trucken men i lördags ringde det flera gånger. Först var det en som frågade mig om jag ville jobba extra dagen efter och börja klockan nio, det tackade jag ja till men blev lite orolig över att dem kanske trodde att det var någon annan, men den sa du är välkomen några gånger så det borde dem ju inte göra till ordnarie.. Sen ringde en till och frågade om jag ville jobba extra samma kväll, fast det får man inte eftersom jag skulle ut på morgonen. Dem frågade är det Hanna har jag för mig så den som ringde då borde inte ha trott att det var nån annan som svarade :P Sen ringde en tjej och frågade ifall det var nån körning. Så som jag fattade det var det inte det (jag fattar inte riktigt den där sidan där man kan se det, haha) Då sa hon med "Då ser jag klart Talang" haha ;D
Fin konversation igår då, HAHA . Jag blir lite rädd.. :]

"Det beror på vad det är för modell"
"Det är en sån där vit än" - Arne om värmepumpar ;P

Idag körde vi hela dagen. Började brinna och jag skulle släcka men det kom inge vatten, haha, så Johan fick komma och släcka den åt mig. Jäkla munstycken..
På slutet var det väldigt seg körning och jag antar att det var Johan som skrev på sidan där man ser hur mycket man ska klippa:
Hyvel takt i P1 (nåt sånt)
Han fick svar, antar att det var från hyveln:
I mitt nästa liv vill jag bli par ett valsare
Vilket Johan svarade:
Få utvalda får sitta i P1
Haha ;]

Nu har jag klurat ut klädcoden också, haha. Allt tar sin lilla tid, men tillslut kan det gå.

Dagens låt:
Armor For Sleep - Hold The Door

Inga kommentarer: