fredag 9 juli 2010

Sundsvall, baby.

Efter ett års frånvarande har jag nu åkt tillbaks till Sundsvall. Vad jag åstakommit med hittils?
Åkt tåg med två backpackare varav ena läste Nietzsche. Fått nackspärr och ont i hjärtat. Sett Moto Boy live för första gången och det var så bra att jag ville gråta. Där jag också träffade på Martinas kompis Kajsa som jag träffat en gång på Stadsteatern. Fått EMDanny att vinka till mig. Sett Markus Krunegård, Martin Stenmark och Europe väldigt kort. Ätit på Barista igen. Sett underbara Timo R. Nästan satt jag köpte mig en bok av honom. Fått en trasig ros. Suttit i ett öltält och hållt lite för öronen. Men sen så körde jag armbrytning med en tjej istället, jag vann med vänster men hon tog mig med högern.
Och än är det ju inte söndag som herre sa till mig igår.

Inga kommentarer: