fredag 16 juli 2010

En fredag i Sundsvall.

Bästa bilden! ;) Blev pizza mat på dagen och sen satt vi ute på Förrådet (där Johanna bor och M bodde när hon bodde i Sundsvall) och hade skoj. Målade en äkta Knosis, pratade i telefon med Eve, så fint att höra hennes röst, drack min Usa importerade Four Loco, spelade lite Plump och efter ett tag kom också R.
Var inne väldigt länge sen också på grund av någon hoho.. Så vi kom lite sent till området men vi hann se lite The Sounds i alla fall.
Richard och Moa.
Efter blev det The Ark!
Johanna, M och Richard.
Förrutom detta träffade vi även på två killar vi åkte tåg med till Sundsvall som tyckte att han som jobbade på tåget var annat än bara trevliga mot oss, "ni lovade juu!", dansade lite på en dansbana. Jag vann kepstävlingen men jag var snäll och lämna tillbaka kepsen och så stängde langos stället innan man hann köpa. Jag sittstrejkade utan resultat. Attans. Fast visserligen gav jag upp väldigt fort.

Inga kommentarer: