torsdag 1 juli 2010

My generation is zero I never made it as a working class hero.

Har varit nany duties on hela dagen lång och är fortfarande. Eftersom man inte kan vara på gården när bygggubbarna är här oh jobbar blir det mycket film och dator om dagarna. Med matpauser där imellan. Idag har jag till och med lagat mat två gånger till mig och kidsen, då Johnny är på nå grejs med sitt jobb. Ringde i telefonen idag också och Lova ville svara så hon fick göra det. Hon pratade länge och jag trodde det var Johnny som ringt. Men det var det inte. Det var en mamma till hennes kompisar. Lova berättade för mig sen att hon sagt att dem skulle åka till sin mormor som bor i närheten och att dem kanske skulle komma förbi och säga hej när dem var ute på promenad. Men det var aldrig några som kom. Fören många timmar senare. Då blev det full fart. Och jobbgubbarna åkte precis hem så det gick att vara ute och leka. Men dem stannande inte så länge. Jag gick in och duschade och kidsen tittade på varsin film. Sen blev det kvällsmat, Nino hade somnat framför sin film så var inte jätteglad. Innan dem skulle sova fick jag mig en make over så jag skulle bli frisk och fin.
Så nu kan jag träffa mina kompisar. haha. Söööööta.

"Du är ju duktig" - Nino
"Är jag duktig?" - Jag
"Ja, du sitter ju så still" - Nino
Och så skulle jag få presenter om jag var duktig. Jag fick hårbehandling, träffa en doktor, varma kläder och en massa mer :D

Nu ska jag gå upp och lägga mig i min säng och titta på lite One Tree Hill. Jag har fastnat stenhårt igen. Tittade ju på säsong ett i julas, sen tittade jag på tvåan på våren i Santa B, sem dröjde det ända tills förra veckan innan jag började se trean.
Förrut tyckte jag det var så mycket i serien som jag ville ändra och ta bort. Men nu är det bara en sak jag stör mig på.
Att Peyton har en stalker. men hej. Och en bubblare är också att Keith dör. Dan borde fortsatt varit ett ass utåt men bli snällare och snällare och ångra saker han gjort istället.





Såg det här idag och det här kan ju vara något av det roligaste jag vet. :]

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att summera upp det så bra. Jag tror jag kommer att återvända hit ofta. Hälsningar.