lördag 17 juli 2010

Don't tell me what I can't do!

Denna vecka har jag badat en dag i tolven.
Och en dag i Malmjärn.
Och antagligen fått vattenlopporbet.
För efter det fick jag hur många myggbett som helst. Alltså helt seriöst säkert 60-65 stycken.
Mamma sa att det berodde på att jag bodde i skogen.
Men jag har ju lixsom redan bott i skogen i 1,5 månad.
Sen fick jag reda på idag att det finns vattenloppor i Malmjärn.
Och loppor verka gilla mig satt.
Denna vecka har jag träffat Emma igen.
Båda funderade mellan samma glassar.
Denna vecka har mamma fått tillbaka sin rosa väska.
Hon klagade på att den var smutsig.
Denna vecka har jag haft picknik i hagaparken.
Denna vecka har jag ätit pommes med skal på hemma hos Marias föräldrar.
Denna vecka har jag sett hur duktig Lova är på cykla.
Denna vecka har jag varit och tagit två dop i Tolven med Lova.
Denna vecka har jag varit fastbunden.
Flera gånger.
Denna vecka har jag önskat.
Denna vecka ska jag se det sista avsnittet av Lost.

Inga kommentarer: