söndag 4 juli 2010

A monkey needs to dance so do you.

Sista barnvaktspassande dagen på länge i fredags. För idag åkte dem till Kolmården och jag hoppas dem får det magiskt roligt. Fick rolig väckning igår, bästa väckningen man kan få :) Först komma Lova in och ville ha hjälp med sin film hon skulle kika på. Sen kom hon och Nino lite senare, blev en smula för mycket oljud då kanske med trumorna.. Och sen kom dem senare och matade mig med lakrits. haha. sööööt! :D Det är kul att bo här!  Ben10 vann över Vampire Diaries förresten.. haha!
Blev hem till Moa igår. Åkte 21.45 bussen med henne till Barkhyttan då hon jobbat kväll. Sen blev det Dawson's maraton i värmen! Tills fina M ringde, som jag tycker borde pallra sig hem!
Efter att ha vaknat i den varma friggeoden blev det mera Dawson's, fast helt klart innomhus. Och en liten promenix bland kosserna och träden i Barkhyttan. Stannande en bil och frågade "är ni äka dalakullar?" eller nåt sånt. eehh vaaa. neeeh. vi bor inte Dalarna! puckon.
För alla vet ju att Gästrikland är en smula bättre. ;)
Dem letade efter en snubbe i alla fall. Men om dem trodde dem var i dalarna så hade dem nog kommit lite fel.
Tog bussen hem och gjorde ett kort depåstop hemma hos mamma mu och sen lånade jag cykeln hennes och cyklade upp till Roberts där jag varit hemma själv sen dess. Ganska lungt och skönt faktiskt.

Fint. Bästa på Gatufesten kommer bli Johnossi. Tror jag. Kommer nog bli lite besviken när det är slut och inte Green Day kommer.

Inga kommentarer: