fredag 30 juli 2010

Merrick, you made a Joke. Are you okay? Do You want to lie down? I know it hurts the first time.

Tittade på Lilo & Stitch med Yster, Lova och Nino och mös i söndags. Sen blev det OTH maraton. När Lb kom hem från jobbet fastnade till och med han. Han var ju tvungen att se ifall Ravens vann och sen hur det gick för Lucas och Haley. haha.
I måndags hängde jag med Elin. Vi gick på en 3.5 timmars promme runt Hofors. Fast vi stannade och tog en lång paus vid Stålringen. Då såg det ut ungefär så här.
Vackraste platsen i Hofors. Fina ishall vad jag saknar dig.
 
Haha. Sen gick vi hem till mamma och tittade på underbart roliga Buffy filmen.

I tisdags kom pappa och farmor hit på besök. Vi käkade mat uppe i Edsken för farmor ville spela minigolf. Men banorna där var inget att hänga i granen så vi åkte ner på bruket och spelade där istället. Kan ju säga så att farmor vann ganska stort. Sen blev lite häng hos pappa innan dem for hem till Värmland igen. Men det var superkul medan de varade!

Här är den där roliga skylten dem har inne på toa!

På kvällen åkte jag hem till M och åt lasagne med hennes familj. Mycket trevligt och god mat som avslutades med två avsnitt Dawson's. Eller först gick vi en promme. Träffade finaste Yster på vägen.
Igår blev det fika med M och Örebro-Johanna. Sen åkte jag och M hem till hennes föräldrar och gjorde en överraskning till hennes pappa som vi pratat om ett tag då han fyllde år för ett tag sen. Cheezecake! Vi käka dessutom innan pommes! Lb ringde och undrade vart jag är. "jag sa ju att du skulle skriva en lapp" :D
Idag har jag haft tvättdag. Tvättat sju maskiner. Känner mig ganska stolt. Dessutom har jag gjort lite ärenden på bruket. Och käkat korv med bröd. Tittat på OTH och filmen Snabba Cash. Inte min koppte. Men roligt att Joel/Johan dräglade hela tiden. Och så kom Lb hem. Han kan babbla han. Dem är tråkiga att prata med på hans jobb. I alla fall i 14 timmar. Men han längtade efter sin mamma, för jag var inte lika rolig att prata med för jag sa bara aha, ah... haha ;)
Och idag säger vi GRATTIS till min farmor som fyller år! Hurraaaaaaay!
Och jag fick ett svar på grattissmset jag skickade. För hon skickade nämligen sitt första sms i tisdags när hon var här och hälsade på ;)

Inga kommentarer: