torsdag 29 juli 2010

Pictures Of You.

One Tree Hill säsong 4 är nog den sämsta säsongen hittills som jag sett. Fy vad jag hatar Fake-Derek! Fast det är den sämsta säsongen så innehåller den ett av mina absoluta OTH favorit avsnitt nämligen 413 Pictures Of You. Fint avsnitt och mycket tänktvärt, jag önskar att det var mer sånt i OTH och inga jobbiga Fake-Derekar ;)
Denna är en av bilderna i avsnittet, denna använde jag också i en Cinematography assignment första semestern i Santa B. Har börjat titta på Dawson's säsong 4 nu också, det är kul för själva Dawson är ju med i nya avsnittena av OTH haha.
P.S Jag glömde ju att Chad Michael Murray som spelar Lucas också är med Dawson. haha.
Tog en promme till Roberts från bruket förra torsdagen och sen hade jag myskväll med syster, Lova och Nino på kvällen för Carro trodde det var fredag ;) Tittade på My Little Pony, otroligt bra kvalité på denna gamla VHS...  Sen kom också Lb hem från sitt jobb och ungarna sov och då blev det Friends istället. Det går inte så bra för Carros och mitt sommarmaraton, vi har bara sett 11 avsnitt hittils ;)
Helgen sen blev super kul med Maria och Richard :)
Trubadur och HoforsRocken.

3 kommentarer:

Tittskåpsteatern sa...

Haha jag tänkte på Pride-teatern ;)
Jag var och såg den igår! den var helt underbar! Du kommer nog gilla den :) Johannes va jätte bra som vanligt ;) btw, skriv en fråga till honom på bloggen, behöver lite hjälp hehe.
Va kul att ni kommer hit! juste, du har bara följt teatersverige på nätet, då blir det en riktigt bra start ni kommer få på ert nya teaterliv haha.
Jag kommer se Pride den 18 också, och kanske någon gång där emellan!
/T

tittskåpsteatern sa...

P.s. följ oss på Facebook också! :D

Tittskåpsteatern sa...

Jag ska skicka honom frågorna så snabbt som möjligt, så om du kommer på något mer är det bara skriva på, skriv det på fb, mail eller som en kommentar! ;)

Jag längtade också jätte mycket efter genrepet, många andra skådisar som va där och kollade också ;) hehe