fredag 23 juli 2010

I'm a LOSTIEEEEEEEE

Så jag har sett sista avsnitttet av Lost nu. Det är en konstig känsla. Men det känns bra. För förrut när jag visste om att det sista avsnittet visats och jag inte sett det fast jag kunnat så kändes det som om något fatttades lixom. Bara Losties fattar ;)
Det slutade helt okej. Fast det var ju en del saker jag fortfarande vill ha svar på. Och det är ju lite synd.
Men det var fint att se att så många gamla karaktärer kom tillbaka i sista säsongen. Särskillt Boone och Charlie!
Jag kommer sakna Lost. Och tror det blir att se om hela serien till hösten.
Ja, det låter bra det. Någon som ska haka?
Om det är någon som vill disskutera slutet är jag på!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Svar: Åh tack,vad roligt att du säger så :)

Tittskåpsteatern sa...

Hej :)
Hur är det med dig? Hemma från USA? ;)

Vilka datum ska du gå på Pride? :D
/T