lördag 13 mars 2010

13/3 - Rock the night

Hello alla där hemma! :]

Gårdagens dag i skolan. Gick dit nång gång runt 14.30 kanske. Blev först att köpa nya band i skolans affär, sen till Erin för att checka ut camera. John, Arran och nån till var där och skulle lämna tillbaka en massa som tog lååång tid. Arron frågade hur det var med oss ladies, haha. Han är så rolig! Nån gång för några veckor sen gick han på kryckor, han gick ut ur dac ett par meter innan mig och Moa. Men när han såg att vi skulle ut då vände han om och öppnade dörren åt oss och sa ursäkta typ att han inte hade hållit den öppen. haha. Pratade lite med John och så var det vår tur. Då frågade Erin mig om gillade det nya. Jag fattade inte vad hon menade och kikade runt i hennnes lilla förråd. Sen påpekade hon att hon menade mitt hår, haha. Som hon tyckte var fint :) En kille ställde sig bakom oss och sa till Erin att hon inte borde låna ut något till oss för oss kan man inte lita på, haha! :P Jag trodde Moa kände honom från nån klass eller nåt men så var det inte. Han sa att han brukade se oss överallt så det var dags att hälsa :P Sen började vi pallra oss till dac lab. Utanför står Andrew, Ian, John och Julian. Andrew ropar "Choke A Bitch" och jag ropar samma tillbaka. haha! Inne i dac sitter ingen mindre än Marty och jag råkar skriva Marty istället för soma när jag ska logga in på en dator.. John kommer in i dac och sätter sig vid en dator, ett tag senare kommer Ian och Julian och säger att han ska komma med och så drar dem med honom där han sitter på sin rullande stol. Moa följer med Sandra och checkar ut sin kamera. Sen kommer hon tillbaka i dac och hämtar mig. Både när hon går in i dac och när vi två går ut därifrån sitter Julian, Ian och John och tittar ut från fönstret på rummet bredvid dac. Haha, dem hade nog inte så roligt! ;D

Och som att inte det här var nog med skolaction, när vi är uppe i Mesa där Sandra bor så träffar vi på den där killen som vi hälsade på och som sa att han såg oss överallt. haha!

Varför jag satte mig i dac, jo för att konvertera över DTM inspelningar till MP3 wiii :D

Idag blir Youtube party med bridgets har skickad in mina länkar till Phil haha. Och sen blir det friidrottsparty!


Directing from Immaculate on Vimeo.

Jag har ju sagt att jag ska lägga upp lite grejor så ni kan se, här kan ni se från min förra TAs Andys film där jag är en statist/bärare. Här regiserar Andy innan en scen och ni kan se mig på ett litet hörn.
Teaser Trailer The club from Immaculate on Vimeo.

Här är trailen till The Club. Riktigt snygg! Andy är riktigt duktig!

Det var det jag hade att bjuda på idag. Har nog visat det för en del redan när jag var hemma. Ni får hade så fint! Idag åker förresten Evelinas mamma hem igen, hon har varit här i en vecka. Har varit trevligt :) Hoppas hon får en fin resa hem!

2 kommentarer:

mor sa...

såg dig i filmerna, blir lika glad varje gång. Fick sms av daniel igår då hade han gått vilse o varit ute o yrat i 90 min innan han hitta hem igen, otroligt vad man måste oroa sig för sina älskade barn hela tiden::))))ska nu på kalas till Lova hon blir hela 5 ÅR. kraaaaaaaaaaaaam

Hanna sa...

Nej stackars Daniel! Vad hemskt! Men han hittade ju hem tillslut i alla fall :) Efter detta kanske han lärde sig lite mera om gatorna, eller nåt :) Vart är det han är någonstans i Frankrike? Hur bor han?
Hur var Lovas kalas? Så ledsen att jag missade det!
Kraaaam!