tisdag 2 mars 2010

Just Say YAY (1/3)

Om jag berättar vad jag gör, så berättar ni vad ni gör?

Helgen har varit bra. Hemmamys i fredags med underbara Ulf Malmros filmen Bröllopsfotgrafen!
 I lördags blev det barty. Först till Victoria house där Jocke var (okej, det höll länge.. Men vi ville hita något så det fick duga haha). Jag drack Four Loco typ för första gången. Det gillade Ludde och Jocke. haha. Sen cyklade vi vidare till någon annanstans, vi cyklade dem andra åka taxi haha. Där var det litet och mycket folk! Spelade kortspel. Jag var dålig. Hoho ;) Vi tog sällsis med Dennis hem. Han är också superhjälte. "Ttttt...toooo...tooooyy..." - Dennis
"Toyota!" - Hanna
Han hittade en present till Linnea som var hemma. En Toyota fälg.

Söndagen blev det upp och titta på OS hockey finalen. Höll på Kanada och dem vann! Tvättade och sen blev resten av dagen allt annat än jag planerat. Nu skas bara bearbetas lite, så kommer det nog bli som det var förr. Dansade swingdance på kvällen med bridges. Det var roligt, fast jag inte ville åka och funderade på att fejka en skada. Cliff som hade hand om det och skulle lära alla andra valde mig som sin danskavaljer eller vad det heter. Jag var nog sämst på swingdance. ojoj! Sen fortsatte vi dansa ett tag där på gatan utanför Katies och allas hus. Människorna som åkte förbi måste ha undrat en del så där kanske..

Idag är det måndag. Petra "Klacken" Klack fyller år! Hurrraaaaaaaaaaaaaaaaa!

En bild innan jag och Anna åkte till England och hälsade på dagens födelsedagsbarn!

Haft en riktigt pluggdag.
Lång editing lektion.
Hem och läsa Looking At Movies.
Se början av The Shining på Intro To Film (vart var Marty? Justin från Bridges går visst i min klass.)
Till Dac labet. Jobba med min Johannes dokumentär. Evelina var där med, så satt bredvid henne och så kunde vi sällskapa hem.
John jobbade i dac. När jag skulle checka ut sa han att jag hade kommenterat på hans status. Fattade först inte vad han menade, men efter en del förklaringar fråns hans sida var jag med igen. haha! Han är bra rolig han!
Donken middag med Evelina och Moa. Lite tittning i affärer också. Evelina vill att man ska köpa mycket, haha :P
Plugg kväll hemma sen. Skriva manus och läsa Looking at movies.
Ska fortsätta läsa lite nu.. Tråk.

Okej, det här blev nog världens tråkigaste inlägg.

Förresten, i lördags pratade jag med Lova, Nino och Carro. Uuuuuuuunderbart!!!!

4 kommentarer:

pappa sa...

hej panna är det bra dig? mig är bra med.men börjar tröttna på all snö.ha de bra i SB . ps pölsa hälsar...

Hanna sa...

Hej pappa! :) Vad kul att höra från dig, bra att allt är bra! Med mig är det rätt bra, lite saker som är trögt bara just nu.. Som skolan.. Du får hälsa tillbaka till Pölsa! :) Han är ganska lik vår katt som vi har här Zoey. Fast Zoey är mycket dryg ibland.. haha!
Kraaaaaaaam!

pappa sa...

idag badade jag i kanalen tre grader..män i bastun var det 75 ..är inte så bra på dator än!som du ser.puss o kram E...

Hanna sa...

Kaaaaallt! Där skulle jag aldrig ha badat! Haha. Jag har badat en gång här i havet, det var varmare än 3 gradar men ändå väldigt kallt! Haha, du får sitta vid datorn ofta och lära dig! :D