torsdag 25 mars 2010

25 mars - Idag så träffade jag en krockodil

Så var denna dag över också. Jag har varit duktig och gjort en massa saker. Hängt i dac (Jag och Moa kom dit innan det öppnat till och med), varit på lektion (Vem satt bredvid mig och sov, haha!), hängt mera i dac, hem och käkat med roomisarna minus Rachel plus  Lotta, Linneas kompis som kom idag. Har packat (tittat på när Evelina packade åt mig och Moa, hon gillar sånt hon.), fixat med banken, varit och tagit ut pengar, handlat lite grejor som behövs inför resan, mailat Lars om datorn (tog bara mer än en månad), sökt sommarjobb på Ovako (tror jag, sidan funkade inte så jag mailade en istället), skrivit i min tax lapp (som man måste, och erbjöd Linnea en kram som betalning ifall hon skickade den åt mig, vilket hon tackade ja till. Sen fick hon lite extra betalning genom att jag hjälpte henne med sitt påslakan :P), färgat ögonbrynnen (eller det var Evelina som gjorde det på mig) och bakat en paj. Jaja, jag öppnade ungsluckan. Men Moa ville börja baka och jag var just då inne i mitt flow. Nu återstår bara att äta paj och se på Dawson's! Imorgon är det NEW YORK!

Det är för kallt för kvällsmys!

2 kommentarer:

mor sa...

skrev igår att du var duktig i skolan o självklart stora stjärnor men jag blev bojkottad.Har skickat ett paket. Ha så kul i N.Y kram

Hanna sa...

Blev du bojkottat av bloggen? Att du inte kunde kommentera, menar du så? Eller var det jag som gjorde något? Vad kul med ett paket! :D Tack så mycket, ska ha jätteroligt i NY! Puss och kram!