fredag 5 mars 2010

4/3 - But let me stay and take your hand

Är det nån mer än jag som är ledsen att OS är över? Man har inget spännande att se på och inget att se framemot.. Fast det är ju Oscars galan på söndag och VM snart ;]
Det känns som jag har dåligt med blogg fantasi. Inläggen blir bara tråkigare och tråkigare... Det händer inte så mycket roligt heller. Tsidags var det dac 4 timmar och sen ha dokumentuary 17-22. Missade Lost! Och det var den segaste lektion jag vart med om. Vi tittade på varandras 2 minuters dokumentärer, och snackade om varje hur länge som helst. Det var det ända vi gjorde på lektionen och ända hann vi inte klart med alla! Oh herre. Fortsättning på tisdag. Can't wait. Då ska Moa visa sin. OHHH NEEEEJ! För den handlar om mig. Jag känner blaaaaaaaaaah! Och fy vad det var jobbigt att snacka om sin dokumentär när man inte ommer på orden man söker. Men det var en tjej som var imponerad över min editing i alla fall =D Hemskaste lektionen någonsin kanske, på alla sätt och vis! Helt braindead när jag kom hem. Fick lite ansiktsbehandling av Evelina iaf :) Igår satt jag hela dagen och läste i min Looking at movies bok tills Intro Til Film började och vi såg klart The Shining och pratade en massa om den. Intressant. Nu vill jag se Stephen Kings version! Blev dac efter, börja med editingen. Som jag var i dac idag och gjorde klart.

Så nu är jag nästan ledig i tre dagar! Sköööööööööönt!
Bilder från SBIFF, när vi satt längst fram när Eurotrip-Scott, Tom med flera hade q&a! Så nära var vi!

Jag skulle vilja ge dig ett vitlöksbröd. Men du vill nog inte ha det.
Dumtdumtdumt :(

P.S LYCKA TILL LB! BERÄTTA HUR DET GICK! FICK DU INTE MITT SMS?

1 kommentar:

Anonym sa...

http://lumerkoz.edu Want it? sibutramine side effects summarizes singulair kabel convoys premarin side effects defender maxalt side effects investing doxycycline consultative