onsdag 17 mars 2010

16/3 Youtube party :D

I lördags blev det party x 2. Först mitt första Youtube party någonsin med Bridgets. Både jag och Cliff hade ett väldigt roligt första Youtube party! :D Sa hej då till två stycken som jag inte känner så bra som ska lämna Santa Barbara.
Alisha hade bakat en rolig tårta!
Den sköna sitgrejen i Katies lägenhet :)
Alisha och Phil, gulliga! :)
Jag, Moa, Sandra och Cherrie som var en av dem två som vi sa hejdå till

Det blev charader också! First is worst second is best. Eller hur det var! Men jag är ganska stolt över mig själv att jag gjorde charaderna också, inte bara gissade :D
Phil och Cherrie, vars bilder det jag också lånat!
Dagens gäng :)

Åkte med Cliff och när vi skulle hem stannade vi hemma hos honom för han skulle efter han släppt av oss åka hem till sina föräldrar nån timme bort. Så han skulle hämta lite grejor hemma. Han varnade att det var stökigt, jag tänkte att det var lite vanligt Hanna-stökigt kanske. Men det var ganska så mycket stökigt haha!

På kvällen blev det friidrotspary i Carpenteria. Först hem till Sandra och Elise house. Blev lite beerpong (jag satte en, woho!) och lite kings cup innan vi åkte limo dit. Woow, jag har åkt limo! Där var det ganska trångt och mycket folk men rätt roligt ändå! :) Och HAHA! Bästa hälsningen någonsin! :D

Sov till 15.30 dagen efter haha, då väckte Moa mig efter att Sandra tyckte hon skulle titta ifall jag levde. Ganska länge.. Så länge att jag blev Evelinas nya hjälte, hoho! ;) Lite senare blev det att åka hem till Sandra och hjälpa henne med hennes två Directing for camera uppgifter. Kvällsmat på donken och sen gå hem den ungefär 50 minuters promenaden hem från Mesa.

Igår var det skola igen, editing och Bieber lärde oss om format och codecs. Så nu kan jag allt om det! Eller så blev jag bara mer förvirrad.... Hem och käka kyclingsoppalunch och sen tillbaka till skolan för Intro To Film. Rolig lektion och så satt jag mellan han från 70-talet och Marty! Fast helst plötsligt skulle vi svara på frågor igen, jag som trodde det bara var på onsdagar.. Hade ju inte kommit så långt i kapitlet då. Och så fick Hanna en fråga.. Jag räckte sakta upp handen, men så var det en annan Hanna som sa att hon var där och fick svara på frågan så jag slapp :P Fortfarande 100 procentig! ;)

Tvättade, handlade och lagade chili con carne med Evelina. Blev gott men ganska så starkt.. Idag har jag gått på promenad i solen, ätit mera chili con carne, tittat lite tvserier och haft Dokumentär klassen. Tittade på en väldigt intressant dokumentär, käkade pasta och tomatsås i skolans cafeteria med Moa och Jocke och resten av lektionen fick vi sitta och jobba i dac. Men hade inget att jobba med, så kunde inte göra nåt. Vi bestämde oss för att sluta lite tidigare, så var hemma vid nio. Hade kunnat sett Lost, men jag och Moa är lite efter nu. Måste komma ikapp! Har ni hört nåt om Lost hemma i Sverige ännu då?

Det ska förresten komma ett Green Day Rockband, skoj!

4 kommentarer:

mor sa...

hej skrev en kommentar men den råka hamna under filmen om Lova, jag blev så tagen, kram

pappa sa...

tja pappa har jobbat lite svart!så nu kommer det lite dollar snart!ha det bra gumman.dad.

dad sa...

ps.ha dä bra i sb.hälsa alla.pappasaknardig......

Hanna sa...

Hej pappa! :) Vad snällt! Tack så mycket!
Ha de så bra!