tisdag 23 mars 2010

22 mars

Eftersom jag är dålig på att skriva och fortfarande känner av dåligheten idag kommer det här en mening om varje dag jag inte skrivit om.

Torsdags: Var hem till Cliff och tittade på tre filmer med honom, Moa och Sandra.
Fredags: Åkte båt och tittade på valar, dagen jag hittade mig en lång longboard, hade picknick mys på stranden med Moa och Evelina och filmade lite på kvällen.
Lördags: Skådespelade i Sandra och Tinas skoluppgifter på stranden, filmade lite hemma och på kvällen blev det ännu ett friidrottsparty.
Söndags: Segade, filmade till min dokumentär och på kvällen blev det picknick med Sandra, Moa och Cliff.
Idag: Har haft två lektioner, suttit i dac lab, skrivit manus, skrivit transcriptions och läst i min film bok.

Nu är jag trött efter en heldag med skola. Blir efterlängtat Dawson's tittande nu med underbaraste roomiesen!

Hedwig har förresten gått på tv i Sverige! :D

1 kommentar:

mor sa...

Tycker du hunnit med mycket på de där dagarna, låter enormt mysigt med picknick på stranden blir avundsjuk!!! här har vi vår o snöoväder varannan dag::(( Har jobbat hela helgen o Daniel biter ihop o bestämt sig för att klara av praktiken, bra tycker jag;;)))Brynäs fick storstryk igår men färjestad gjorde det bra. Ska nu till jobbet o sen ledig vecka, sköööönt!!!Kra m kram