lördag 16 februari 2008

Snart match :]

Snart ska jag spela min hela första match efter skadan :] Vi har samling 15.45 med match 16.00 i Hofors ishall. Det är ju bara lite typiskt att jag har ont i knät, men det är inget ska vara i vägen.

Gick upp klockan tio idag och åt lite frukost och tittade igenom Gilmore Girls säsong 5 skivorna för att hitta skivan jag inte sett extra materialet på. Sen gick jag ut på en promenad, till ankdammen och tillbaka. När jag kom hem lagade jag mat, spagetti och köttfärsås som jag ska äta strax :)

Såg klart Gilmore Girls säsong 5 igår, så nu är dem veckorna över :P Håller på att bränna ut saker från hårddisken nu också som var denna veckas egentliga tema. Tror att jag får fortsätta med det även nästa vecka, på filmveckan.

Nä, nu ska jag äta och tagga inför matchen :)

Inga kommentarer: