lördag 9 februari 2008

Åh, nu är Hanna inne!

Maria hörde några säga "Åh, nu är Hanna inne" när jag spelade idag :] Coolt!! Undra vilka det var..

Hofors - Hälsingegårdarna 3 - 1
:D

Skönt!!

Snygga mål idag!! Första gjorde Stina, andra Therese ett snyggt skott i krysset och det tredje ett av de snyggaste målet denna säsong gjort av Antonia!! :)

Spelade mindre denna gången men underbart som vanligt. Anders sa att bytena jag gjorde gjorde jag bra och átt jag skulle ta åt mig av det :)


Sverige vann just matchen i LG Hockey Games mot Tjeckien med 4-2 och Per Ledin är med och gjorde det tredje målet :) Han är underbar!! Och oerhört SAKNAD!! Och en riktigt bra förebild på på och utanför isen!! :) Haha, vad rolig Per var när han intervjuades efter matchen!! :] Var på affärn, ungen var borta och frugan löpte amok när Bengan ringde men han hittade ungen och tackade ja till spel :] Synd att jag inte fick det inspelat.. LEDIN!! :]

Inga kommentarer: