onsdag 13 februari 2008

Beautiful Day

Idag kändes det som vår igen :] Gjorde det en dag för några veckor sen också men då blev det vinter igen ganska snabbt. Men idag känns det som vår igen, förhoppnings en som stannar lite längre.It`s a beautiful day som Bono skulle ha sagt det :) Förutom det vackra soliga vädret kom jag hem till en lapp där det stod att jag kunde hämta min nya mobil som kommit, yeaaaah!! :] Och som om inte det vore nog har jag fått min första Ica-tidning, inte för att den är så rolig kanske men ack så vuxen jag är :P

Dagen fortsätter bra också med bio med Maria och Moa i Gävle. Om allt går som planerat ska vi se Juno idag med lite cafeing innan, Java kanske? Ska också utöka mitt tomma skivor förråd och kanske även mitt klädförråd. Har också förresten utökat min film/tvserie samling. Bestämde mig igår för att beställa Prison Break säsong 1 (bara 99 kr) och One Tree Hill säsong 3 från CDONs vinterrea :] Lb skulle beställa så då tänkte jag att jag kunde beställa samtidigt, haha så tänker jag alltid om någon ska beställa..

Igår på cfa fick jag en mapp!! En mapp!! Alla andra har en men jag fick aldrig någon men igår fick jag den. Fast ja, det är inte länge jag hinner använda den dock, det är ju bara den här veckan kvar sen är det SLUT! Slut är det också på Drömjobbet nu, såg de två sista avsnittena idag. Tycker det var en rätt rolig dokumentärserie, intressant. Kommer nog faktiskt sakna den lite. Näe, nu ska jag arbeta lite med mina uppgifter innan det är dags för lunch och ett Gilmore Girls avsnitt innan det är dags att gå tillbaks. På tal om Gilmore Girls, ahh Logan är så snygg och rolig!! Hur kan du inte gilla honom Maria?

U2 - Beautiful Day

Inga kommentarer: