torsdag 21 februari 2008

Night Of The Ghouls

Rolig film ;] Ed Woods filmer är väldigt underhållande dåliga..

Roligt på träningen idag. Särskilt efter :P När jag kom till förrådet satt Mathilda, Maddis & Anders där. Mathilda tittade på mina videosar på mobilen, haha ;D Buttugly, jag skäms. Varför säger jag jämt så konstiga saker, kan jag aldrig vara tyst?! ;) Tomas och Micke ville också åka till New York och se hockey. Rolig träning, men vad ont i fötterna man får av backning. Spelade rätt mycket, på ett mål. Roligt att stå uppe vid blå. Reglerna var att man inte fick slå tränarna på benen och om pucken gick ut var det andra lagets puck. Slog inte, men råkade skjuta på Tomas ben tror jag. Efter träning åt Elna en stor kexchoklad, jag tömde vattenfalskorna eftersom jag redan satt på golvet och Anders skickade sms. Fick kakor också, som inte var gamla. Anders skrev dit ett eget datum på chokladen, så den blir gammal imån. Men Elna ville inte ha några kakor för hon åt ju den stora kexchokladen ;P Men Johanna kan man lite på eaf. Jag och Elna sjöng lite, huvud axlar knä och tå knä och tå :D Sen skulle Elin skicka sms på Anders mobil till alla så stannade och väntade på att det skulle komma fram. Anders skrev till att dem skulle höra av sig till Elin om de hade ngra frågor så slapp han alla vaddå. Så svarade och skrev vaddå till Anders och Tomas körde ett va :P Sen började Anders skicka djupa sms till mig, Elin, Tomas och Micke :D Tolv ! fick jag av Anders om jag räknade rätt.

Nu ska jag börja se Fun with Dick and Jane som jag lånat av Lb innan det är dags för sporten och efter det Californication, fast jag är inte säker på att såg hela förra veckans avsnitt.

Inga kommentarer: