fredag 8 februari 2008

Nummer ett och nummer två

köpt en ny klubba idag :] Är ju 50 % rabbat på alla hockeysaker på Sportringen och jag har ju bara en klubba så det är ju bra att ha en extra utifall det händer något med den andra. Tittade först på en blå som jag tittat på länge, men skaftet såg så litet ut på den.. Hittade sen en annan, som Emelie som kom till Sportringen när jag var där hade, hon sa att den var bra så köpte den plus kladd- och skrick tejp. Träffade Karin där också, hon frågade om jag läkt ihop nu :) Roligt på träningen. Innan vi gick ut på isen frågade Therese mig varför jag hade med mig den gamla klubban ut också, jag svarade något med att jag skulle avvänja den sakta så att det inte skulle komma som en chock att den inte längre är nummer ett. Emelies extra klubbor har ju eaf någon att prata med, det var ju sämre för min klubba ;P Kom tvåa i den andra straffturneringen, woooo!! ;D Fast kan bara göra en straff, när jag provar något annat går det inte.. Även missade jag puckhinken när jag skulle lägga i en puck, var ungefär några centimeter från den, haha, men tror det bara var Anders som såg ;)

Nu, popcorn och mera Gilmore Girls avsnitt :)
Rory & Paris på springbreak är ju bara för bäst!! :D

Inga kommentarer: