tisdag 12 februari 2008

Rolig träning

Rolig träning idag :] Kom till förrådet där Mathilda, Maddis, Micke, Tomas och Anders alla tittade på Anders dator. Tittade och frågade vad dem gjorde, dem fixade med rumordningen till cupen. Tomas sa att jag skulle sova med honom och Micke i ett rum, det går väll bra ;P Haha, sen sa han att det bara fanns en säng så jag skulle sova i mitten :P Tränartrion gick och jag, Maddis, Mathilda, Stina och Therese spelade kort, neger president det var riktigt längesen och Maddis och Mathilda körde med lite varsina konstiga regler. Var back idag på träningen, roligt men svårt!! Efter träningen spelade Maddis Carolina Gynnings låt för oss ;D Hoppas det gick bra med Mathilda!!

Nu jag se slutet av House. Brukar inte se det men detta avsnitten verkade spännade efter jag sett reklamen så det blev House idag.

Inga kommentarer: