torsdag 28 februari 2008

Marshmallow

Det händer bara oss. Sista träningen i ishallen för säsongen idag och vad händer. Jo, en blir skadad. Vem? Jo, Anders. Fick en klubba i pannan och började blöda jättemycket. Värsta blodpölen på isen. Skapligt jack han fick, lär nog sys. Stackarn. Det händer bara oss. Bara jag som tyckte det var sorgligt att det var sista träningen där ;)

Innan träningen åkte jag, mamma och Lova till Valbo och Sandviken. Roligt :] Skjutsade mest runt Lova efter mamma i Valbo. I Sandviken blev det därimot lite handlande, det blir ju när det är billigt. Vi var på Dolarstore och ÖB. Vet inte om köpte särskilt nödvändiga saker, äsch blev ju tvättmedel eaf ;)

Har kommit fram till att jag har rätt lika frisyr som Veronica Mars har i säsong 1. Ska prova lite av hennes uppsättningar och se om det går. Precis när jag klippt mig hade jag väldigt lika hår som hon Arquette i Medium, men nu har jag ju inte lugg nå mer eller inte så ofta eaf. Har ju rätt lika hår som Lova också, mer förut då med luggen, men som någon i mitt lag sa förrut så har vi ju samma frisör :P

Snart blir det veckans Hank Moody :)

Inga kommentarer: