fredag 15 februari 2008

Jäkla, Jäkla skador

Karl Petter, haha!! :D

Mathilda bröt handleden på tisdagens träning :( Det här måste ha varit säsongen med mest skador. Själv ramlade jag på knät igår på träningen och benskyddet flyttade på sig så knät fick ta emot allt. Gjorde riktigt ont, men det var eaf på slutet av träningen så kunde träna hela. Men se när jag skulle gå i trappor, aaahhh!! Det såg inte så bra ut och även att det var två dagar innan matchen jag spela fullt ut för första gången igen.. Fast idag kändes det mycket bättre, kändes nästan inget alls när jag gick i trappor. Knät ser rätt roligt ut, övre halvan är hel blå med lite mörkare färg här och där ;)

Nu ska jag se de två sista avsnittena i Gilmore Girls säsong 5 :]

Grattis Agge på 30-års dagen igår!! :)

Inga kommentarer: