lördag 11 februari 2012

Tjejer ska inte spela hockey.

Hej blööggen vill du smaka på glöggen? Har hängt i Hoffe de senaste dagarna igen. Schweet. Tränat hockey. Ni ska veta att träna hockey under bar himmel, det är livet på en pinne det. Try it. Johanna är roligast i laget. Hennes min när hon frågade mig vad jag jobbar med och jag sa att jag gick skolan haha. Och när hon sa att "du ser ut som en lite fiskare" till coach Jerk som hade stövlar. Och när hon svarade på något om att killarna skulle jaga henne och hon sa att det har de redan gjort i jaga. haha. Klockren liten tjej. Blev två hockeyträningar denna vecka lövligt nog. Igår skulle det vara läsdag. Men det blev vilodag. Idag har jag varit parkeringsvakt i Falun. Träffat snälla och dumma gubbar (en som sa titlelcitatet). Frusit tårna av mig. Hejat på Ika när hon ringde polisen som kom och gav snåla människor parkeringsböter som hellre parkerade vid vägkanten än på vår parkering (Hööhöhhohoh). Frusit lite till.  Och nu trött som bara den sitter jag här och taggar inför morgondagen. MAAAAAATCH. x 3 tom. Längtarrrrrrrrrr. h-h-h-h-h-h-hockey! 
CLEAR EYES FULL HEART CAN'T LOSE. 
(jag har vanilia coke )

Inga kommentarer: