tisdag 7 februari 2012

En vecka i Hoffe.

Haft mig en fin vecka i Hofors. Dock blev det tyvärr bara en hockeyträning men en rolig än. Vi lirade hela träningen och snöstormen. Och så lite skola. Och ihelgen blev det hänga med syster, Lova och Nino i deras nya lägenhet. Börjde med myskväll i fredags med massa Boli (de har bytt programledare i Amigo snyyyft). Syster och jag slutade kvällen med filmen Water For Elephants. I lördags blev det födelsedagsfirande för syster som fyllde 27 år. Jag, Lova och Nino gick upp före henne och gjorde ett födelsedagskort och frukost på sängen till henne. Sen blev det lite födelsedagsfika under dagen med lite gäster. Fick bland annat besök av gullungarna Nicole och Evis. På kvällen blev det mer mys. Boli och Melodifestivalen (som var vanligt dåligt). Sen blev det Sex And The City resten av kvällen för mig och syster. Söndagen var det Ninos femårsbarty som gällde. Killkalas. Fast moster var ju så klart välkommen med. Världens snabbaste födelsedagsfika fick jag vara med om. Och en massa fina ljudeffekter. Och så kurragömma så klart.
Besök på Hofors bibliotek. Hittade Buffy. Blev glad. Blev tvungen att låna.
Skollunch på café med gruppen. Mmm lax. De visade bilder på sina barn. Jag visade bilder på mina barn. Så var det en bild på Filip och Fredrik höhö.
Lova och jag leker med barbies.
Barnarbete 1.
Barnarbete 2.

Inga kommentarer: