fredag 17 februari 2012

Black as midnight on a moonless night.

Åkte äntligen hem till mitt fina Stockholm i tisdags efter skolan. Fick sluta tidigare och snälla Cina skjutsade mig så hann med 11.45 bussen (annars hade tänkt åka med 14.45 bussen..) score! Sen har det varit de sista dagarna som en roomatetrio.
Har läst mycket ur denna bok. Nog den intressantaste kurslitteraturen jag läst. Alltså för detta program. Waaay intressantare att läsa filmböcker. Imorgon har jag i alla fall planerat att jag ska ha läst ut denna bok. Sju kapitel done - two to go (de kortaste!).
Igår kväll blev det hejdåkväll. Köpte både choklad och cola med kärlek. Och idag har Emma lämnat oss och gjort oss till en duo. Vem ska jag nu sjunga mashups med? Vem ska jag nu titta på Glee med? Vem ska nu komma på maträtter att äta? Vem ska ni vilja titta på Sveriges Värsta Bilförare? Vem ska man nu vänta på på ska komma hem eftermiddagarna? Snyft. Adjö du fina vän. Fast vi syns nog snart igen, men kommer sakna min roomie! <3

2 kommentarer:

Linda sa...

SV: Jag uppfattade det som att hon kom för att säga hej då egentligen. Hon visste ju att hon var skjuten och hon trodde kanske inte att hon skulle överleva? Det var så jag uppfattade det i alla fall!

Jag blev också riktigt glad att Daniel överlevde och att det lilla äcklet Tyler dog! ;)

Emma sa...

Jag saknar mina roomies med :(