lördag 25 februari 2012

There was a fish in the percolator.

God kväll kära bloggläsare!
Som ni ser går mina dagar mest åt att plugga (och ha paus) och titta på tvserier. Om man skulle ta bort pluggandet så skulle jag vara helnöjd. Dock tycker jag att hemtentan är mycket lättare än vad jag föreställt mig. Idag krossade jag den magiska 3000ord gränsen. Dock behöver jag läsa igenom och fila lite på den innan den är helt färdig. Men det får bli månag och tisdag det. Morgondagen tänker jag ägna mig åt en del ingenting och en del film. Håller på att ha camp inför Oscars som visas imånkväll/natt och bästa Fredlip ska även i år kommentera. Campen går ut att vända på dygnet (igår lyckades jag hålla mig vaken till 03.30 ungefär, men sen kunde jag inte sova på förmiddagen så nu är jag trött ändå) och se nominerade filmer. Moa kom hem men nu är jag tillbaka igen med fullt fokus. Fast jag vet inte om jag har något mer att delge er. Take care and stay out of trouble. Moa ville inte vara med på mitt camp, snåljåp. Jag gillar inte den praktiken som hon har som tar all tiden.. Nej, nu bjuder jag på lite äkta Konsis och som modell ser ni bästa pluggpennan.

3 kommentarer:

Linda sa...

SV: Jag har alltid gillat Filip och Fredriks program men usch jag tycker att dom gjorde ett uselt jobb förra året. Satt och hånade folk och vad dom gjort. Jag tycker bara att dom kan välja programledare som faktiskt tycker det är värt att hylla filmskaparna, inte att håna dom. Förhoppningsvis så har dom tonat ner till i år...

Maria sa...

Fina äkta Knosisar! Vad har du för kamera nu? :)

Hanna sa...

Tack ska du ha Maria! Använder mig av Bertil Rebell så fort jag får chansen ;)