tisdag 7 februari 2012

Bringing out the dead/It just got normal.

I söndags kväll blev det en tvseriekväll för mig själv. Måste säga att det är riktigt bra kvällar det. Började med senaste Vampire Diaries avsnittet. Älskar dubbeldaten bröderna Salvatore och bröderna Original hade haha. Sen älskade jag Buffyhomagen.
Sen fortsatte kvällen med Ringer som äntligen är tillbaka! Ett mycket spännande avsnitt. Siobhan i lägenheten till exempel! Och försökte prata med Henry som måste vara en del confused. Hon borde berätta allt för honom. Även hennes evil plan som hon verkar ha. Och det här med Juliet, stämmer det? Det verkar ju som det, hon mår ju så dåligt av det. Men jag vill inte! Inte min Mr. C. Men gillade ändå när Bridget slog till honom. Ser framemot nytt avsnitt imån!
Sen fortsatte tvkvällen med Äkta människor (Odi alltså... Och Rick... Snyft.) och Friday Night Lights innan det blev dags för att sova för att orka vakna till skolan dagen efter.. Inte så där jätteroligt i skolan men efte råkte jag hem till Stockholm och hängde med mina fina roomiesar och så började det ett bra tvprogram på Kanal5...

Inga kommentarer: