söndag 4 december 2011

Det här kommer jag skvallra för facket, din skitstövel!

Och så var det söndag. Jag har planerat att plugga lite idag men så jag inte ser fram emot det. T.R.Å.K
Imorgon är det tillbaka till skolan som gäller. Föreläsning på förmiddagen och sen grupparbete på eftermiddagen.Det som är skönt är att vi  inte har jättemånga och jättesvåra uppgifter till denna kurs. Dessutom går vi bara två veckor till och sen har vi inga mer föreläsningar fören den 12 januari. Sen fredagen den 13 januari ska jag på bröllop.

Och nu är vfun slut. Kommer sakna det. Men det är också skönt att det är över och det snart är dags för lite ledighet. I tisdags och i torsdags efter vfun gick jag till Clongänget plus Håkan och hängde. Första december firades med julfilm, julmusik och juldans. Sen skulle barnen till sin far och yster och Daniel till Säter. Jag gick upp till min far som bor ovanför i samma hus och hängde. Hjälpte han lite med datorn, käkade korv med bröd och tittade på julkalendern och ett annat väldigt special och fint barnprogram.

Helgen har mest blivit mys och segning hemma hos mamma. Förutom finfin hockeymatch igår då. Fredagen var det jag själv med mina tvserier. Och lördags eftermiddag spenderades framför olika tvprogram med mamma och på kvällen när Lb kom hem från jobbet sitt blev det film med honom tills jag inte orkade vara vaken nå mer.

3 kommentarer:

moa sa...

Rubrik-citatet kan vara det bästa i Sunes Jul. Det är i alla fall definitivt toppklass.

Hanna sa...

Absolut. Den och "Nej! Sune skäms nästan ihjäl. Han känner sig som en massmördare" :D

moa sa...

JAAA! Det är faktiskt det ALLRA bästa. :D