torsdag 22 december 2011

I got a pocket full of sunshine.

Efter en lång och rolig dag i hockeyns tecken i söndags åkte jag i måndags efter en 1,5 dag lång tripp till Hoffe/Falun back till Stockholm. Här har jag inte gjort mycket denna vecka. Hängt med roomiesarna, gått promenader, obsessat Angel och Glee och städat mitt rum lite grann. Roomiesarna var lite impande i alla fall. Några gardiner har däremot inte kommit upp. Men jag har ju en James Dean i fönstret istället.
I tisdags gick jag och Moa på bio. Valet föll på filmen Moneyball som visade sig vara ett mycket bra val från min sida då både jag och Moa gick därifrån satisfied. Har aldrig sett en vassare Brad Pitt. Hoppas den får vinna lite Golden Globe och Oscarsstatyetter.
Igår for Moa till Hoffe och lämnade mig och Emma själv här. Vi fick besök av Terese och tittade på den underbara filmen Easy A. Lätt den bästa komedin jag sett. Älskar Emma Stone! Bästa scenen <3 och det hela började med att Terese la upp denna på facebook och sen gick jag runt och sjöng på den hela dagen och fick även med mig Emma när hon kom hem och sen såg vi filmen. En sån där liten solskens historia. Skulle vilja ha hela låten med Emma Stone!

Idag har jag och Emma underhållit oss med bland annat det här och det här hahah <3 Imorgon far vi med till Hoffe, det vankas jul har jag hört.

Inga kommentarer: