fredag 16 december 2011

Tonight's special is brought to you by Breadstix, now with even more breadsticks

Hallå där! Minns inte hur man börjar. blogblogiloblog. Emma är hos Tess och Moa ska på barty på Stureplan så jag blir själv här ikväll. FREEDOM! Nä skoja bara. Då kan jag se på alla serier som bara jag vill se. ANGEL. En bra sak som hänt sen senast har gjort min sista dag i skolan ändå tills den 12 januari. En annan bra sak som har hänt på senaste Fredlip inspelning.
En annan bra sak är att jag redan fått mina första julklappar. Redan den nionde december. Moa tyckte inte att jag skulle vänta ända till julafton med att öppna dem så jag lyssnade på henne, var ju ändå hon jag fick dem av.
I den ena julklappen fann jag en sådan här. Hade önskat mig en sådan när Moa skulle åka kryssning. Ibland slår önskningar in. Winegums kan vara det bästa godisen som fins åhåhåh <3 Vad det var i det andra paket får ni veta en annan dag. Men något ännu finare, något som jag gett Moa uppdrag att fixa.
Mamma tyckte att jag skulle köpa nya vintriga skor efter att jag märkt att mina andra vintriga skor läckte. Jag tror jag har bestämt mig för att jag gillar dem. Dem är varma och goa i alla fall. Fick sms från mamma för några dagar sen där hon frågade om hon kunde slänga mina andra vintriga skor som står kvar i Hoffe. Trodde hon det eller? Näee det tror jag inte hon gjorde. Men hon måste ju också få ha drömmar.
På tal om nya köp så hittade jag också den här i min nästan lokala mataffär för en billig peng. Så jag slog till. Har ju ändå snubbens första bok. Dock har jag inte kommit längre än första kapitlet som jag läste när jag köpte den än. Det kommer. Efterhand.

Och ja, jag har lekt med Moas kamera Bertil Rebel. Tack för mig.

Inga kommentarer: