onsdag 30 november 2011

Buffy Stephen Liam DaVega.

Jag skriver väll på mina nya dator jag då. Jag hatar när det är past bedtime. Jag borde gå och borsta tänderna och sen krypa till kojs? kojs höhö. TVÅ dagar kvar av vfun. Det är mycket roligt och mycket tröttsamt. Så tröttsamt att jag inte orkar göra mina uppgifter när jag kommer. hehehehe. Jag väntar på svar från något som gör mig orolig i kroppen. GE MIG SVAR NUU. OCH DET SKA VARA ETT BRA ETT. jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill. <3 Jag hoppas uncle kan hjälpa mig med Stephen Liam DaVega. Annars går massa fina bilder och videosar till spillo. Och det vill jag icke. Till exempel en video när dem tog gruppbild på sista vks. Den vill jag ju ha kvar. Det är fina knappar på denna dator. Två års garanti med. Dem frågade i affären om jag ville förlänga det, mamma svarade typ att datorn skulle vara redo att bytas ut då. häähäh.

Btw, jag älskar Friday Night Lights. AWESOME! <3
Älskar också att lira hockey på uterink.Och att vi har match på lördag.

Det var allt för denna gången. Missa inte julkalender imån!
hejdå.

Inga kommentarer: