söndag 6 november 2011

There is no phalange.

Hallå där! Det är Hanna. Jag förstår att nyfikenheten är mycket stor över hur jag förgyller mina dagar. Och jag förstår er. Ledorden är Stockholm, hockey, datorn, skola, roomiesar, Fredlip, teman kanske?

Förrförra fredagen efter Robhänget åkte jag till Medis och träffade upp Moa och hennes klasskompisar som firade att kursen deras var slut. Det var ett mycket fint place vi var på, kallat Ugglan. Först satt jag med vid bordet med alla Moas kompisar och drack öl och pratade. Sen visade Moa mig pingisavdelningen och där stannade jag till placet stängde. Moa kom och checkade in på mig lite då och då men jag hade det fint med mina pingismatcher. Har du redan åkt ur var det en som sa som var jätteduktig på pingis till mig en gång när jag åkte ut lite tidigt. Yeaah, I'm good och får beröm lixom. Sen var det nån med en jättefin pingisstil. Den vill jag med ha.
Dit vill jag gå tillbaka till. More pingis åt folket! På lördagkväll for jag till Hoffe och sov där. Och tidigt på söndagsmorgon gick jag upp och åkte med Ika till Falun för att lira lite hockey. Måndagen blev en dag i Hoffe med lite lägenhet och clonhäng. Tisdagen var det back in school som gällde. Var det då vi var ute och flummade på cyklar mån tro? Efter det tog jag bussen hem och på fredagen blev jag äntligen full on pendlare. Gick upp 05.30, tbana till centralen tåg 06.30, Gävle 07.55 och så promme med bästa podden till skolan för att ha kursavslutning. Lekte i skogen. Var faktiskt rikigt roligt. ELEFANTEN jueee. Fick leka förskolebarn, passar mig som handen i handsken. Fick sluta lite tidigare och Cina var snäll och skjutsade mig så jag hann med 11.45 bussen tillbaka till Estockholmo. Resten får ni vänta lite på!

Inga kommentarer: