lördag 26 november 2011

awesome as fuck.

Andra vfun veckan gick med bra.
Tin går fort.
Bam Magera är handsome.
Här kör han också en snygg bananbil.
Något för Åsa kanske?
Stephen Liam DaVega har dött.
Jag har spanat in hans ersättare.
Mac får än en gång vänta.
Behöver en bärbar.
Som jag far lixom.
Har inte råd med en tillräckligt bra bärbar Mac.
Mamma sa att man inte behöver uppfylla alla drömmar.
Vet inte om jag tror på det.
Känns som livet blir lite väll depp om man tänker så.
Jag har hittat en sladd till mobilen.
JAG KAN ÖVERFÖRA NYA PODS TIILL DEN.
Jag har några olyssnade pods för jag gillar inte så mycket att lyssna över datorn.
Och nu har jag inte ens en dator.
Lånar Moas dator nu.
Då kan jag göra <3<3<3<3<3<3.
Moa är också på kryssning.
Jag hoppas hon får mycket roligt.
Jag saknar Stephen och min grejor där.

2 kommentarer:

Åsa sa...

HAHA azuum! och jag läste inte raden under bananbilen ens först kollade direkt och sen ba ahaa, for me! så min nya favorit video

Maria sa...

Åh jobbigt med Steven! Hoppas du hittar något nytt och bra. Kanske en liten söt en som min? mycket praktiskt att ta med sig när man pendlar.
Det var ju den där dagen efter thanksgiving i fredags och då var det studentrabatt i applebutiken, fast det var inte så mycket rabatt tror jag. Och apple är ju alltid mycket dyrare än pc även om det är rabatt.