lördag 12 november 2011

Pot O' gold/The First Time.

Hej jag älskar Glee! Masterpiece! Uppehållet tog slut och det kom tillbaks med ett underbart avsnitt med mycket Brittany. Vilket betyder extra lovely. Och en ny rolig karaktär det är svårt att höra vad han säger. Idag såg jag och Emma på veckans avsnitt. Välldigt lite Brittany siind välldigt lite av dem flesta med för den delen men väldigt mycket Rachlel&Finn, Kurt&Blaine och Coach Beiste. haha. Lite akward turtle men ack så fint. Särskillt Blaine och Kurt! Jag vill ser mera pussar! Åhåhåh dem är så fina! meraaaa! Det var ett fint avsnitt dock lite tråkig musik, bara från musikalen vilket är förståeligt men fortfarande inte så bra musik. Och så coach Beiste, det var med fint. Hon fick till och med riktigt namn. Kommer inte kunna se nästa avsnitt på länge det gör mig ledsen. Kurt och Blaine gör mig glad. Glee gör jag mig med glad.

1 kommentar:

Lena sa...

Kan bara instämma. Kurt och Blaine borde visa sin kärlek mer. Som när de gick på Blaines skola. Lite mer öppet. Älskade slutscenen som du har på bild, det var verkligen ett fint ögonblick i deras historia.