torsdag 17 november 2011

"Den där tjejen"

Helloooooooooooooo bloggen! 

Jag har vfu. Tre veckor. Imorgon gör jag sista dagen på första veckan. Det har gått bra. Det är roligt. Jag är välldigt trött om kvällarna. Det känns som det är nåt på gång. Jag vill inte bli mindre frisk. Första dagen när jag var på rast var det en unge som undrade vart den där tjejen tagit vägen. Bästa Hanna har hunnits med också.

I tisdags blev det häng med bästa herr Clongänget. Mycket fint återseende. Körde en sleepover med. Vill ses oftare!!

Jag har också gått och blivit en rödbralla. Mer om det en annan gång. Nu ska jag äta majskolvar och se på Buffy. Imorgon blir det hockeykväll med mamma och Lars. Brynäs-Färjestad. Och 07.15 på lördagen far jag till huvudstaden igen. Får fin besök av turturduvorna M&R.

Inga kommentarer: