lördag 12 november 2011

ow, why go up there when people are dying to get down here?

Jag är tillbaka i Stockholm. Det var en lång dag i skolan! Det var en lång vecka i skolan! Men den har varit ganska rolig. Igår var vi ute och fotade och idag har vi gjort gestalter och lekt med ljud. Sen blev det dåndäck för mig och herr Hellström på bussen. Och så blev det en Tim Burton filmkväll med mig själv tills Emma kom hem.

För en vecka sedan vid den här tiden hade ett Hairbesök med Moa och Martina ägt rum ännu ett besök på underbara barcelona med dem två plus Maria och Richard som kom på besök över helgen. Plus så var Albin Flinkas där igen höhö.

Vid den här tiden imorgon var det full fart barty här. Men mer om det imorgon.

Nu undrar jag hur full Maria är och om Moa och Ylva-Lasse ska komma nån gång?

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag var inte full igår, haha! Har det verkat som det? Eller när menade du att jag var full?

Hanna sa...

klart du var full!