måndag 11 juli 2011

Stop landing om my hår

Love the svengelska jag fick till igår utan att tänka på det- Idag har varit en mindre frisk dag. Det började i onsdags när vi åkte till Västerås. Satt nog för nära ett öppet fönster på väg dit, blev helt torr i halsen och började hosta. Sen blev jag snuvig. Marika frågade mig om jag var allergisk vilket jag misstänkt länge nu att jag är, maybe. Så blev torrhostan förvandlad till slemhosta. Och så fick jag feber mot kvällen idag plus massa annan värk. Lite tid, lite alvedon och lite fin tvserie så har jag hamnat nästan back on track. Gick till spararne i pyamas haha äsch men det är nära. Sen har jag pratat med Moatoilet i nästan en timme, hon hade många frågor. Tänkte ägna detta inlägg åt att bjuda på morgonfryssan, here you go. Tror nog det är två Haley Heroes som saknar den, haah. Hoppas ni ser det här nu. Nu ska jag sova och hoppas jag mår fint imorgon.

1 kommentar:

Moatoilet sa...

Du har fortfarande en fråga kvar att svara på.